
ابراهام حجت زاده
مدیر ارشد برندیگ و فروش فارغ التحصیل دانشگاه امیرکبیر
ابراهام حجت زاده تحصیل کرده دانشگاه امیرکبیر مدیری هدف گرا و نتیجه محور با بیش از 15 سال تجربه در حوزه بازاریابی ، بازاریابی دیجیتال ، فناوری اطلاعات و مدیریت پروژه.
سابقه هدایت و مدیریت بسیاری از کمپین های بازاریابی 360 ، فعالیت های ATL و BTL ، فعالیت های برندینگ و دیجیتال برندینگ ، تحقیقات بازار ، توسعه محصول ، مدیریت و برنامه ریزی رسانه های تبلیغاتی برای وب سایت ها و شبکه های اجتماعی و متخصص در امور SEM ، اپلیکیشن های موبایل ، محتوای ویروسی ، تحلیلگر و مشاور برای برندها و شرکت های بزرگی مانند LG ، Samsung ، Renault ، Nestle ، Danone ، Molfix ، Pepsi ، Papia ، Sunich ، Systemgroup ، Ahmad Tea ، Cheetoz ، Softlan ، Zarin ، Caprice ، Parsonline ، Teno و غیره
دیگر اعضا

وحید آبرومند
کارشناس ارشد الکترونیک و رباتیک از دانشگاه امیرکبیر

امین عابدی
کارشناس ارشد هوش مصنوعی و رباتیک دانشگاه امیرکبیر

عباس بطالبلو
ارشد مکاترونیک خواجه نصیر و دکترای سیستم های هوشمند از دانشگاه ایلینوی آمریکا